به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، حامد گوهری مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد به همراه سید رضا موسوی شهری نماینده مشاور و دستگاه نظارت، از سایت ۱.۱ هکتاری کارگران شهرستان گناباد بازدید کردند.
گوهری در حاشیه این بازدید اظهار کرد: سایت ۱.۱ هکتاری کارگران دارای ۹۲ واحد در حال احداث است که تعدادی از این واحدها به بهرهبرداری رسیده است. وی افزود: در این سایت عملیات فاز نخست آمادهسازی شامل عملیات خاکی، جوی و جدول تا مرحله زیر اساس توسط شهرداری انجام شده که لازم است نواقص موجود در این بخش برطرف شود.
مسئول اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد با اشاره به مصوبات شورای مسکن شهرستان گفت: باتوجهبه انجام مرحله اول آمادهسازی، اداره راه و شهرسازی شهرستان گناباد در حال پیگیری انعقاد قرارداد برای تکمیل مرحله دوم آمادهسازی این سایت است.
وی همچنین خواستار تسریع در روند تکمیل آمادهسازی این پروژه شد و افزود: باتوجهبه پیگیریهای متقاضیان و مردم و مصوبات شورای مسکن شهرستان، انتظار میرود شهرداری گناباد دراسرعوقت نسبت به انعقاد قرارداد مرحله دوم آمادهسازی و تکمیل عملیات شامل اساس، زیر اساس و آسفالت سایت اقدام کند.